[邊個最巴閉?]係李嘉誠買Zoom買到三份一身家,係實物蘋果1000變11萬,定係看似好慘嘅牧羊少年?
1. 照舊,明報文,隔一日先貼,當然其實網上免費(https://bityl.co/3PE8)。呢個post最底亦有全文。我打呢段係導讀。
2. 講咗了,上星期美股未股災前,剛好一個星期有三個買股票搵大錢嘅故事。第一個係李嘉誠識股於微時,2013年已經入股Zoom,回報N倍,一度升到佔佢三份一身家,多過長和或長實,
3. 第二單,蘋果日報搵咗個果粉(其實之前已搵過)(https://bityl.co/3PEO),一股實體股票,1000港紙,渣到變11萬。
4. 第三單,自然係呢度都提過,上星期都瘋傳嘅,牧羊少年奇幻之旅(https://fbook.cc/3FCy)。比悲傷更悲傷嘅故事,咖啡館幫人寄信畀未來自己,5年後先寄出。早排主角收到自己5年前寫嘅信,唔知咩感受。因為5年前,2015年,佢將2008年9.5買嘅騰訊,130蚊沽咗,60手。11萬變156萬,去求婚。開心啦?不過大家都知,騰訊之後5年,即係呢5年,再升多幾倍,而家都仲有5舊水樓上
5. 以上三位,邊個最成功?邊個最值得你學習?我contrarian,話牧羊少年先最成功。唔係睇個結果,係睇個過程。即係李澤楷讀到Stanford有幾巴閉?都巴閉,但不及一個劏房少年讀到。
6. 再講白啲。講金額梗係李嘉誠,仲要2013年已經知道Zoom,上晒頭條威水。但,佢係李嘉誠嘛。唔好話2013,根本1993年嘅李嘉誠已經係神。佢有幾多人幫佢睇嘢?幾多公司送上門?況且,對佢嚟講全部都係散紙。輸咗咪輸咗,全無壓力,所以唔會犯錯。打機打波乜都好,都知道有壓力咪易出錯。但咩人易有壓力?窮人。當隻股升十倍然後回一半,窮人必定食糊,中產都應該係,但超級富豪冇乜所謂,唔使食住先。所以個社會梗係富者越富。
7. 李嘉誠嘅嘢,你邊學得嚟?學人賣鑽石廳丫。人地輸清光都係散紙,你仔細老婆嫰仲要供樓。贏十倍已經脫貧,你一定take profit,唔會想打回原型。「所以一定唔會渣到一百倍」(實情,渣到十倍嘅已經好勁)
8. 況且,你邊位?我當你有時光機都好,返2003年搵到袁征,你話拎幾十萬畀佢,我估佢當你發神經,係騙子。人地益都益李嘉誠啦,活生生廣告。
9. 果粉呢?計倍數真係相當勁。問題係,買得1000蚊,冇乜用。證明當初都係玩票性質,當事人都有講,亦有講其他投資只係麻麻。呢個亦再一次見到好多人只係重視揀股,時機,睇新聞—但冇留意注碼。1000蚊變11萬,只係廿幾年,計倍數當然勁。但,計銀碼呢?11萬唔夠脫貧,其實畀首期都未夠。係型,但改變唔到生活質素,乜都假。你要型定脫貧? (當然why not both,好型地脫貧)
10. 仲有,佢有個先天優勢,就係買實物股。講過N次,點解香港好多師奶買樓搵到一桶金,但買股唔會?除咗因為槓杆,亦因為股票太易沽,郁動又大。你忽然半夜屙夜尿就可以沽走隻升十倍嘅股票。但賣層樓難好多,交易費又重,再加上有啲人係拎嚟自住,或者畀屋企人住,唔會賣。
11. 就係相當矛盾地,作為投資,樓嘅缺點(流通性低,交易成本貴),反而幫你克服人性嘅弱點,變成優點。世事無如果,但,如果唔係渣實物股票,應該冇坐得咁定。
12. 所以我覺得,牧羊少年先真係勁。我對佢一無所知,但會沽晒股票求婚,又去牧羊少年嘅,應該當年普通中產,出嚟打工一排嘅年青人。咁2008年佢可以買11萬($)落去,唔係全副身家都肯定唔係玩票性質,只係呢下,就已經唔到純粹買一股蘋果實體股紀念了
13. 另外,當中個過程,夠晒驚險。雖然冇乜大股災,但騰訊2011年都試過45蚊跌到30蚊。跌三份一喎,仲唔驚專家講止蝕?特別係佢成本10蚊唔夠喎!但佢都冇沽到,坐得,有耐性。
14. 所以,都真係冇乜好怨冇乜好抽水。換著係你,甚至係佢,而家倒後鏡,就梗係茶餐廳阿叔睇波,全知視線,哈而家500蚊呀。實際?只係2018年你都嚇到賴屎啦,2018年騰訊一沉百踩風光不再玩撚完呀。
15. 但都係嗰句,錢可以再賺,但才華係拎唔走,亦多數好少會再賺。窮者常窮,柒者亦常柒。你見好多人都係跌入呢種death spiral的。
16. 買得夠大,又賺到10倍開外,仲有乜好講?直頭勁啦。呢啲就係I already gave my best, and I have no regrets at all.
17. 真的,如果當事人真係見到呢篇文,不如出嚟畀埃汾訪問下,梗係埃汾請,請教下投資心得—我自己都冇一隻股票升到13倍啦。就去返牧羊少年咖啡館又點話。
———————————————————
Ivan Patreon 狼耳街華人,一星期至少三篇港美市場評點,一個月一舊水唔使,開張一個月已500人訂!仲有兩篇免費試睇:https://bit.ly/31QmYj7
———————————————————
李聲揚:牧羊少年的騰訊之旅
【明報專訊】上星期三單新聞,同是投資股票大賺。第一單《明報》有報道,視像會議軟件Zoom績後勁升,李嘉誠所持股份水漲船高,升至佔他身家34%,超過長和(0001)或長實(1113)。第二單是友報找到超級「果粉」,早年買入一張實體蘋果股票,1000港元變11萬元。
但在社交媒體上瘋傳的是第三單:牧羊少年咖啡館有「未來明信片」服務,讓顧客數年後收到自己寫的信。今年早前有位顧客,收到自己2015年寫的信,「哭成淚人」。為何?原來2015年8月,「牧羊少年」持有60手騰訊(0700),原在2008年9.5元買入,然後2015年130元沽出。約是11萬元成本,156萬元沽出,淨賺145萬元。「牧羊少年」當年沽貨後求婚——但騰訊打後5年再升,最新股價約520元,是寫信時的4倍(騰訊2014年曾拆細,報道未有提到「牧羊少年」的60手是拆細前或後。小弟文中是保守估計。况且156萬元結婚,似乎比780萬元合理。)。
問讀者一個問題:以上三位,誰最成功?誰最值得你學習?
以金額計,是李嘉誠買Zoom,買到各大傳媒爭相報道,李氏2013年已獨具慧眼,識股於微時,佩服。但以倍數計,就是「果粉」,1000元變11萬,神級回報。美中不足是金額不大,訪問中主人翁也透露早知買多一點。
先天條件不同 首富投資難仿效
「牧羊少年」回報倍數不及「果粉」,金額不及李嘉誠。但小弟認為他才是最厲害,也最值得大家學習。以下解釋原因。
小弟認識指導香港學生的籃球教練,他曾提到,香港學生總愛看NBA明星偷師。但他卻力排眾議,希望學生看CBA的亞洲球員,自然被學生柴台認為老套。朋友並非特別愛國,他的出發點是:NBA的黑人白人球員,體格先天和亞洲人不同,你學也學不來。反而應該學習亞洲球員的打法。
李嘉誠投資Zoom,也是你學不來。紙上談兵固然個個曉,真實買賣又是另一回事。投資和打球一樣,難免有時受壓,壓力之下最易犯錯。但誰最易受壓?自然是窮人。李嘉誠投資Zoom,即使全數蝕光,對他也全無影響——李氏投資電動車和人造雞蛋也近乎輸清光。但閣下不同,仔細老婆嫩,有樓要供。先天條件已和李嘉誠不同,怎學?
况且,為何2013年李嘉誠已知道Zoom?李氏的人脈極廣,也有眾多才俊替他分析,甚至很多公司主動找上門求他入股。試想一下,即使你有時光機,找上2013年的袁征,希望投資十萬八萬——我相信他也會當你是神經病。袁征寧可以較低價賣給李嘉誠,以收宣傳之用。
「果粉」呢?回報相當不錯,更勝李嘉誠。當然是買得太少,1000港元,明顯當初也是玩票性質,若買得多就可能沒有耐性坐到現在。此外,尚有一個重點:他持有的是實物股票。若是在股票戶口,可能半夜心血來潮就沽走了,或者金融海嘯時就嚇至震走。香港很多人靠物業賺到第一桶金,但靠股票的很少。除了因為物業有槓桿外,也因為股票太易賣走。物業成交慢,交易費重,反而有助克服人性,成為了長期投資的優點。「果粉」先生拿着實物股票,不易沽出,先天有優勢。
可大額投資 較低回報也享複利威力
所以,小弟認為「牧羊少年」才是真高手。首先是注碼夠大,小弟猜測,2008年投入的11萬元,對「牧羊少年」來說並非散紙。「果粉」只買了1000元,怎計也只是散紙。注碼買得不夠大,即使是神級的倍數回報,也未夠大幅改善生活。這也是許多散戶的盲點:經常想找短期升幾倍的股票,但卻只投資幾萬元,升幾倍也不見得帶來大改變。相反,若能fully invest,回報不用太高,也可享受複利的威力。
另外,「牧羊少年」可以由9.5元坐到130元,也證明了心理質素相當強大。不要忘記他持有的不是實體股票。騰訊雖然是股王,但當中也有高位震盪。2011年騰訊曾經由45元跌至30元,絕大多數人都會選擇獲利離場,但「牧羊少年」沒有。
當然,事後看,他是沽早了騰訊。但抽水的花生網友,就像在電視機看球賽回放,全知視覺當然容易指手劃腳,自己落場就是另一回事了。「牧羊少年」13倍的回報,金額亦不細,相信沒有多少旁觀者可以做得到。「牧羊少年」未有現真身,不知他沽出騰訊後投資成績如何。但小弟相信,以其強大的心臟,打後投資應是不錯?若有緣看到此文可和小弟聯絡,小弟請客又點話。
——————————————————————————
[收費短片第九擊]美股科技股是否泡沫爆破?價值投資之選
課程資訊:https://homebloggerhk.com/course_detail/?code=CC009
內容:
*美股急跌點算好
*科技股係咪泡沫爆煲?
*有乜價值投資之選?
本星期內特惠售價: $80
課程編號:CC009
觀看期限:首次播放後一星期及限每影片4次
客服whatsapp: 63832145
另外想買返第八擊(美國總統大選股票部署)都仲可以:https://bityl.co/3NPn
同時也有1部Youtube影片,追蹤數超過21萬的網紅Yale Chen,也在其Youtube影片中提到,美股etf只需要一招獲利就多一倍 要會使用美股etf來理財賺錢 百萬品牌課程-免費試聽一小時分享會: https://1mbiz.com/webinar-registration-yt 提早10~30年退休:https://bit.ly/3oZlX3u 此節目才還有Podcast版本唷 App...
「蘋果股票 長期投資」的推薦目錄:
- 關於蘋果股票 長期投資 在 君子馬蘭頭 - Ivan Li 李聲揚 Facebook 的最讚貼文
- 關於蘋果股票 長期投資 在 龔成 Facebook 的精選貼文
- 關於蘋果股票 長期投資 在 Peggie-大天使TV Facebook 的最佳貼文
- 關於蘋果股票 長期投資 在 Yale Chen Youtube 的最讚貼文
- 關於蘋果股票 長期投資 在 網路上關於蘋果股票長期投資-在PTT/MOBILE01/Dcard上的 ... 的評價
- 關於蘋果股票 長期投資 在 網路上關於蘋果股票長期投資-在PTT/MOBILE01/Dcard上的 ... 的評價
- 關於蘋果股票 長期投資 在 網路上關於蘋果股票長期投資-在PTT/MOBILE01/Dcard上的 ... 的評價
- 關於蘋果股票 長期投資 在 華倫存股穩中求勝- 巴菲特喜歡長期持有容易預測未來的股票 ... 的評價
- 關於蘋果股票 長期投資 在 当我投资苹果,我在投资什么? - Lei Zhou 的評價
- 關於蘋果股票 長期投資 在 aapl 長期投資的情報與評價,CNYES、YOUTUBE、FACEBOOK 的評價
- 關於蘋果股票 長期投資 在 aapl 長期投資的情報與評價,CNYES、YOUTUBE、FACEBOOK 的評價
- 關於蘋果股票 長期投資 在 洞悉市場的人: 量化交易之父吉姆.西蒙斯與文藝復興公司的故事 的評價
蘋果股票 長期投資 在 龔成 Facebook 的精選貼文
【龔成問答信箱】(Q17101-Q17120)
Q17101:
老師,請問你最初踏入社會果時,你話正職之外做幾多份兼職,同埋維持咗幾耐?咩心態令你咁博呢?
其實,我而家要不斷做野還錢,好辛苦,唔知點堅持。
龔成老師:
初踏入社會的2年是我最博的,每星期都7日工作,或6天半,正職加兼職,自己的時間極少,就算有時間都會不斷睇書增值自己。
因為我好明白,窮者愈窮,富者愈富。這是由於無錢者,根本無得錢搵錢,有錢者,不斷錢搵錢,佔社會財富只會更多。
我初工作時,第一目標就是5年累積到$100萬,這不是大數目,但只要有這個資金基礎,之後的財富就會好易滾大,於是,我初工作要自己點都要積到$100萬,否則乜都唔洗講。
由於我當時著眼於「將來」,要完成更大的目標,要改變下半生,就一定要先累積到第一個$100萬,因此,我當時心中除左呢個目標外,其他乜都唔想。
當時是辛苦的,但當每日見到自己,不斷向目標行緊,愈來愈接近時,又會覺得好滿足。有動力!
我呢一刻好多謝當天的自己,你都要加油呀,這刻的付出是為了將來更大的收獲!
------------------------------------------------
Q17102:
龔sir請問你點睇1728正通?小妹在較早前1.68入左鐵塔788現在想再入你覺得如何?
感謝萬分
龔成老師:
正通汽車(1728)質素一向只是中等,近年更有質素向下情況,加上單一股票不能太集中,這類質素不高的股票就更加是。
先講佢業務,佢係汽車經銷商,亦提供汽車相關物流業務、潤滑油貿易業務,以及金融服務。佢銷售之汽車品牌包括寶馬、MINI及奧迪等豪華品牌,此外,還包括日產、現代、本田及雪佛蘭等中檔市場汽車品牌。
這類業務不是無價值,但企業的獨特性不強,當經濟轉弱時,好多時就會成為其中一個最受影響的類別。
見佢盈利增長有減慢情況。股本回報率處較低水平,同埋佢較受經濟週期影響,對貿易相關都會有影響,所以股價會較為波動。
近期中國車市放緩、外來競爭、行業競爭加劇等不利的因素,都對整個汽車行業造成影響,相信中短期仍會對佢不利。
這股不是劣質,但都不是高質,但只算中等。當然,股息率是吸引點,但從整體角度,唔建議大注。
中國鐵塔(0788)有質素的,之前有少少炒概念,所以之前估值有少少貴。
這股本身有質素、有前景,中國的3大電訊巨頭,都是佢的主要客戶,以及大股東,當5G發展,佢一定會受惠,因此前景仍然正面。
佢現時的收入正不斷增長,盈利都保持向上,但股本回報率不高,是這股較弱的地方。若分析佢市盈率,會見到現時仍然處較高水平,反映佢雖然股價回落左唔少,但仍然未到平。
考慮到佢的質素、發展能力,這股算現時算是合理價。
你持有貨如不過多,無問題的,可長線持有。
------------------------------------------------
Q17103:
同埋阿sir, 我係進階班學生,已經一路溫緊您嘅notes,一路睇不同嘅年報,但依然未完全掌握到睇年報嘅重點
龔成老師:
年報你可以睇一D重點位,再睇其他位,進階班第三堂文字版的筆記,有個損益表及資產負債表的簡單因,要你填重點及相關比率,這都是一些你要知的重點位,你試下從這裡入手。
另外,你要想想「那些資產能反映企業的情況?」「對將來的企業發展影響最大?」
------------------------------------------------
Q17104:
老師,你好,我今年24歲,應屆畢業生,現有現金儲蓄$10萬。已找到全職,月入約$2.5萬,
我計過月支出約$1萬,剩$1.5萬/月。我打算將約一半($8千)放到股市,當中再拆開一半於港股月供,一半放在美股市場。
因此,港股每月供$4千,而小弟對以下5隻有期望,請問能提供意見嗎?例如邊隻前景/潛力最差等。
謝謝!
0027 銀娛
1810 小米
9988 阿里巴巴
9999 網易
9618 京東
龔成老師:
你這個年齡,是財富增值的黃金時期,要好好把握,盡你一切的力量去儲蓄、投資、學投資知識。
你可以投資「平穩增值股」+「潛力股」,不過,由於潛力股要求你有一定的投資知識。因此,唔建議你全部都集中在潛力股,你最好建立一個平衡的組合。
上述的5股,都是有質素,同時有潛力的,你都可以考慮投資,長線持有。但就唔好只集中在潛力股。
以潛力度及穩健度來說,你可以考慮阿里(9988),之後就是銀娛(0027)、小米(1810)。
------------------------------------------------
Q17105:
龔sir 關於1177送紅股既問題 個諗法/方向係咪甘: 由於而家1177係2股送1股 所以預計股份數目多左3份1 對現有股東黎講 其實無咩影響
因為只不過係個餅大左 你收番多左個份 但如果係股價既話 大概應該會跌3份1 假設14蚊就姐係跌4.67左右 到時股價會調整到 9.33左右
另一方面 由於上述情況 10蚊樓下抵買既諗法都應該要做番啲調整 甘應該大概6.6左右或樓下先至叫比既抵買?
同埋都想問下龔sir 呢招其實係咪同煤氣既做法類似 假設1177真係愈黎愈賺錢 就可以因為呢個動作隱藏自己既升幅
謝謝
龔成老師:
對,你的理解正確,由於送股唔會增加企業價值,只是數字遊戲,所以2送1,股價就會調整,跌3份1。
同時,企業「每股」的合理值,都會改變,由原本的$10以下合理,去到大約$6.6以下先合理。
佢的目的,是唔想股價數字大高,不過這都是數字遊戲,無意思的。
------------------------------------------------
Q17106:
老師,我已購買了《5年買樓》,有幾個問題向你提問,也煩請你幫助解決,謝謝你!
1.
我留意到有人問你的問題,通常都以5年為一個單位,例如5年內可以累積一百萬資產,就以這本書也是5年內買樓,其實這個「5年」,除了是一個計劃外,是不是也有包含其他的特別意義呢?
2.
我想你幫忙分析我現今的投資組合,其實以前你都已經幫我分析過了,是這樣子的
月供股票:
煤氣,恒地,銀娛,港鐵,領展,以上都是每隻月供2千。由於我理解到3和12是同一系所以我有3個方案如下:
A : 3和12要不要其中一隻減少月供或兩隻都各減1千(因為月供的銀行要1千起跳,所以不能減5佰),我想將減出來的2千來月供盈富。
B : 將減出來的2千分散到其他的月供中加大金額是否可行呢?因為3和12是同一系,另外66和823亦因爲同地產業務有關,我明白短期不利,但我相信長遠還是看好的情況下,可否加進去每隻月供3千呢?
3.
另外我持有3手小米(平均價11.54)和6手阿里巴巴(平均價188.6),我長遠是看好的,雖然短期會有震盪,所以想你幫忙分析是否持股過多,需要減持或找機會增持嗎?
另外分享一件事情給你聽,就是我去購買你書本的時候,書要訂購,然後聽到店員說:「現在龔成連教人買樓都做埋,真係唔夠佢玩喎,佢玩晒啦!」,我聽到都替你高興,可以幫助別人真是一種能力,這種能力也不一定每個人都可以擁有,我也會以你作為榜樣,將自己學到的知識教導他人,謝謝你啊!
龔成老師:
1)通常5年是一個定目標時,較為中長期的時間,比較實在在可控制。
如果目標大長,例如20年,一般人會感到好遠,較虛無,因此一般人未必有動力。如果大短,如1年,可以做到的事情又不算多,因此,我相信5年是一個合適的年期,我自己及一般人,以這時間作為追求,較實在及有意義。
2)你可以減少煤氣(0003)的金額,恆基(0012)則不用改響,同時將資金投資其他股。煤氣都可以在你組合中成為其中一部分,但就未必適合過多。
3)這兩股都是有質素的股票,你可以長線持有,一般來說,每隻單一股票,佔股票組合的比例,唔好多過15%,如果是這類潛力股,就會再減少,例如10%以下。
哈哈,講樓的書是一個新掌試,職員講得好好笑XD,大家加油啦!
------------------------------------------------
Q17107:
龔sir你好,請問你點睇821?手上有200000股,均價0.73
見佢而家股價跌到得返0.248
唔知狠心放左佢定繼續持有好...
謝謝意見
龔成老師︰
滙盈控股(0821)主要從事提供經紀及融資服務;企業融資及其他顧問服務;保險經紀服務;資產管理服務及自營買賣。
此股市值和生意額都唔高,再加上過去幾年,年年虧損。
如果有上我堂的同學,一定會知道此股無投資價值。你最好全數沽出,轉至其他優質股上。
------------------------------------------------
Q17108:
老師,想問下3140,2834呢類美股etf,應該點睇佢點先係合理價?
龔成老師:
首先,你要找翻該ETF所追蹤的指數,例領航標普五百(3140),就是追蹤標普500指數之表現。因此,你要分析的,就是標普500的平貴概念。
當我地進行大市估值時,準確度會比個股為低,只能有方向性的結論,難以得出絕對的估值,因為每間企業都是不同類別,估值方法不同,因此為整個大市估值時,好多時都能「參考」。
利用整體的市盈率及市賬率,是其中一個方法,先了解過去多年的數據,然後推算出較合理的範圍,同時得到較平的水平。我以恆指去解釋,過往一般在10倍市盈率以下,就算是平,這就是一個初步指標。至於標普500,你可以自行找相關數據,從而得出結論。
------------------------------------------------
Q17109:
老師,我現時27歲 基本上冇乜積蓄 只係有2,3萬係手 我知數目都係好少....因為黎緊可能有額外支出 希望屋企支出需要 如果唔增值我好快又會用左個筆錢 積蓄又變零...明白賺錢唔可以心急,但有方法可以幫到我短時間增值嗎
另外我有2000 月供盈富 1000恆基 明白月供股票要5年以上 請問我點樣expect/計算個回報率?我希望可以好好規劃呢兩年要點做....
感激不盡!
想補充少少
除左個2,3萬 我每月只有$3000可月供
另外我有買一份基金儲蓄保險 如果望佢平手 3年半後供完會有$120k
龔成老師:
以正常的理財,你應該持有$2萬現金,作備用。不過,如果你好擔心會用左,同時你明白無現金有風險後,你都可以進行投資。
不過,唔好短線投資,因為風險一定大過回報。
只建議你投資一些較有值博率的股票,例如金沙(1928)、太古地產(1972)。
至於月供,可以保持進行,你預長期有8%-10%的連股息回報率。
我反而會建議你增加收入,你要有收入先可以儲到更多本金,有本金先可以投資,將財富滾大。所以,要想方法增加收入,兼職、小生意,都是可取的。
------------------------------------------------
Q17110:
老師你好,我最緊買左你本有關買樓既書,有幾個問題想請教下你:
我同先生每月總收入約$50000,我地都有月供股票約8個月如下
我$2000(盈富基金)
另外有400股金沙(@29.85)
1000股福壽園(@6.69)
蘋果股票約總值$120000(仍然滾存)
另加現金$100000
先生月供$1000領展
$1000港鐵
我地嚟緊想入市買樓,會用股票既錢嚟買,目標係細價樓約$380-450,主要目的係自住,之後可以既話先換大小小,因為睇完你既書
當中提及到資產可以由股票轉做物業,但係假設我地按揭30年,大部分人工都已經去左供樓,請問我地應該點樣做先可以再製造現金流,等老左可以安享晚年呢?
龔成老師:
首先,如果你會在1年內買樓,而你現金並不足夠首期,就要開始慢慢賣股票套現,因為無人知你買樓的一刻,股市情況如何,所以你這刻已經要準備,分注賣出就得。
至於買樓之後,由於是自住,因此無正現金流,所以在理論上,唔建議買太大的樓,以減少你地現金流的流出。
買樓後,你要加大儲蓄,要有本金,之後投資,先可以滾大財富。如果住後利息長期處低水平,只要你收入慢慢增加,你儲到的本金就會增加,成為累積財富的本錢。
所以,你買樓後要從最基本的儲蓄投資開始,如果想增加回報,可以買多少少潛力股,但就要增加知識先。
------------------------------------------------
Q17111:
龔sir,想問下點樣計算一隻股票既合理入手價位呢?是否把10年的數據找一個平均價?
如果係高過平均就是貴呢?
以2800為例24點就是合理呢?
龔成老師:
不是,平均價位只反映買賣成交價的平均數,而這個成交價,有時會反映企業價值,有時就不會。單單計股價的平均數,並不是反映企業的合理價的。
真正的方法,就是計算企業價值,有價值就知平貴,幾時合理。
但計企業的價值,過程比較複雜,好難三言兩語就講到,就算在我的股票班,都要講5小時,裡面會講3種估值方法,有難有易,但同學都用到的。
簡單來說,你要考慮企業的生意、盈利、現金流、資產、負債等財務數據,同時要比較行業,考慮這企業的經營情況,之後的環境又會如何。這都是計算的基礎。
如果要深入計算,基本上要好仔細的研究企業,要分析好多財務數據用比率,先至有較完整的答案。
------------------------------------------------
Q17112:
你好龔老師,好多謝你指點,一路跟住你Facebook嘅post同記住你講嘅野
我睇完百萬富翁,我由上年二月係零儲蓄,到我喺一個月內儲左一萬蚊澳幣。
到而家年半,已經儲左五萬蚊澳幣。你嘅正面啟蒙真係改變左我人生。證明咗好多嘢都係有希望只要自己相信自己做到。
依家有三萬蚊澳幣可以投資,我應該點樣分配?之前有聽你講買咗盈富一路keep住,同埋買咗少量澳洲銀行股票(當月供股票)
*我喺澳州生活
多謝你老師
龔成老師:
可以令你在財務上有真實的提升,實在太好了,我地要運用「先投資,後享受」的方法進行,你這刻應該保持儲蓄,努力將本金增加。
同時,你都可以將一半現金,作投資,如果澳洲銀行股票是有質素的,你就可以長線持有,最簡單就是分析佢生意與盈利,是否穩定,並且有增長等。
另外,你可以買一些當地較有質素,屬行業龍頭的股票,當然你要了解該企業。同時,你可以投資一些基數基金都可以。可以用月供或自行分注投資。
------------------------------------------------
Q17113:
Hello 成Sir又係我啦,再有事想請教你。
三個月前開始睇你既專頁,之後睇你既書到最近開始上你堂。再次多謝你啟發我對投資理財既觀念同興趣。
今次主要有三件事想請教一下
1. 如何優化現有的股票組合
我現有煤氣、港鐵、領展、太古地產、友邦、金沙同盈富基金。當中月供和一手手買都有。
我都知道自己30歲,以上組合太過穩健,唔夠進取。睇完你本書後,對中生製藥,中國鐵塔,比亞迪有所留意。請問我應該加入那一企業較佳?
2. 月供股票問題
4個月前開始月供上述股票,發現一個問題。就係往往捕捉不到股市下跌的入貨良機。請問是否當我的投資理財知識增加後,例如你課堂之後會搞的如何計算企業合理價格。我就可以減少月供股票?
3. 資產現金比例
小弟現時有一層市值$1,100萬的物業還在供款,另外上述股票價值約有$40萬,以及有$150萬現金。現時月入$20多萬,每月開支大概$10萬。
知道持有太多現金是一件不太理想的事,那想請教龔Sir我應如何分配現有的現金,例如投資那些資產或股票較佳?
龔成老師:
1)你上述都是有質素的股票,但的確是比較平穩,水桶2的比例太多,你應該增加翻水桶1的比例。如果你投資知識不算多,就增加少少先,慢慢加上去。
以現價來說,你可以考慮中國鐵塔(0788)、比亞迪(1211)、小米(1810)。
2)對。月供股票有利有弊的。
好處是將買入價平均,這對於投資實力較一般的人來說,是好方法,因為可以減少買入價風險,但缺點就是無法捉到較平的位。
因此,你可以上完課程後,因應翻自己的投資實力,去決定是否繼續用月供,或比例多少。
3)你可以將一半以上現金,分注投資優質股,而具體的入市策略,選股等,相信你上完課程後,會有更具體的掌握。
------------------------------------------------
Q17114:
老師,想問6862現貨一手買入價$35.. ,現價想加多一手可以嗎?還是再等呀。謝謝你
龔成老師:
海底撈(6862)有質素,有增長力,但就貴貴地。
這股的確好難大跌,之前疫情理論上會對這類股有影響,但都跌得唔多,但現價又唔平,的確有點兩難。
你已有一手在手,較穩健的策略,等佢去翻$30左右水平先加注會比較好,但真的唔知見唔見到。
------------------------------------------------
Q17115:
你好,小弟今年24歲,月入24xxx,有月供股票,0006每月6000,之前3月我將投資咗嘅80000提取做現金,而家持有1000股,但近排個市太波動
令到我帳面係蝕緊錢,大約蝕4500左右,你覺得0006係咪可以當係一隻好嘅收息股長期投資? 0027,1211,1177同2800係咪比較推薦作為月供?
另外小弟對於美股嘅創新科技股好有興趣,你點睇Tesla, google, Amazon ,intuitive surgical 及 beyond meat? 我應該用月供方法定如何?
最後想問下大市前景,你覺得遲啲會唔會大跌市?因為總係覺得肺炎嘅影響仲未浮現上嚟,如果係應如何應對?不勝感激
龔成老師:
電能(0006)是有質素的股票,收息不差,但增長力不強。你唔好太著重中短期股價。
你24歲,應該著重增長方面,因此,電能這類股,不應佔你組合比例太多。
你可以以盈富(2800)作核心,然後加上銀娛(0027)、比亞迪(1211)、中生製(1177)。另外,你上述所講的科技股,都是可以考慮的,但就要小心控制注碼,小注月供都可以。
疫情對經濟的影響,的確未完全浮現上嚟,所以經濟仍有不確定性,不過,這不代表田大市一定向下,只可以話增加了不確定性。
而我地進行投資,就是建立一個組合,長期配置,所以,你仍可以投資優質股,只要同時留有一定的現金就得。
------------------------------------------------
Q17116:
謝謝,希望請教一下你個人投資時會基於什麼因素才決定入市?因為知道你真正入市其實很少
老師,請問你會用ev/profit 這個比例嗎?如果分析兩間業務上市的公司,但其中一間負責10分高,用ev/ profit 會否比較準確?
龔成老師:
首先,我會大量分析企業,因為我現時是一名全職投資者,其中一個工作,就是不斷分析企業。
當尋找到優質企業時,下一步就會進行估值,利用平貴,去決定是否入市。如果一間優質企業,現價唔平,就會耐心等待。
你可以理解,就是我手上有一張名單,當某股出現下跌至較平價位時,就會考慮投資。
有時,當企業面對中短期問題,股價大跌,而長遠業務根本無變,這都是入市時機。
另外,當大市恐慌時,都是一個入市時機。
有些資產較多及負債較多的企業時,都會用「ev/ebitda」去進行估值,其實估值都絕對的方法,好多時會配合使用。
------------------------------------------------
Q17117:
老師你好,最近在考慮除了資產類別需要分散風險,幣值亦該分散投資。
請問在香港能做月供美股的嗎?
如果有,老師推薦哪幾隻?另外,如果有大約13萬美金,可以作什麼投資?謝謝
龔成老師:
你可以投資美股,以作為分散風險。但最重要的,是你了解該股票。
如果無個別心水的美股,投資追蹤美股的ETF,都是一個好簡單的方法。
例如在港交所上市的一些ETF,你只要有港股戶口,就可以買到,如領航標普五百(3140),就是追蹤標普500指數之表現,你投資這ETF,等如投資了美股。
每手其實$2000左右,你每月投資一手,已經是一個方法。
當然,你又可直接開美股戶口,同樣是可以的。
------------------------------------------------
Q17118:
我係初學投資,我想搵d穩陣既股票去玩
有咩好介紹?
龔成老師:
第一,增加知識,你要學理財及投資的知識,記住,投資並不是坊間的炒炒賣賣,你要從書本或課堂上認真學習。
另外,你可以考慮盈富(2800)。盈富是一個組合,適合絕大部分人投資,風險不高,長期儲貨可助你財富平穩增值,記住要長線持有。
你亦可以考慮一些較穩健的股,銀娛(0027)、恆基(0012)、中銀(2388)、港鐵(0066)、煤氣(0003)、粵海(0270)、領展(0823)、港交所(0388)、希慎(0014)、太古地產(1972)等,你可以了解下這些股票,然後從中選股。
------------------------------------------------
Q17119:
龔老師,你好,本人追蹤你已有三年多,亦買過你兩本書,十分認同你的投資理念同方法。我近來有以下疑惑,想你幫忙替我的組合把把脈。不勝感激。
本人現時組合:
1)長和 12.8%
2)中銀香港 12.4%
3)電能 11.5%
4)恒生 11%
5)領展 9.3%
6)置富 7.6%
7)中電 6.6%
8)中移動 5.5%
9)滙豐 4.8%
10)中國建築 4.2%
11)北腔水務 4.1%
12)長實 3.7%
13)小米 3.7%
14)長江基建 2.1%
疑惑1)
本人於2015年以$111持有長和至今,並於2020分別再$66.85及$50.05入市。想問長和都係一隻具有一定質素及防守力的企業,年年賺錢,派息每年增加/最少持平,强大現金儲備,咁點解股價呢五年不斷插水?
完全享受不到早前大市强勁的升浪。即使歐洲業務也看不出有咁大打擊吧?我投資長和的心態上都係長線投資,但五年來不斷打擊我的信心…
疑惑2)
而家大部分人,包括股評人,都捨棄港企,大都追捧國企,而我對港企仲係有信心,如恒生/領展,老師你點睇?
疑惑3)
老師點睇北控水務?近5年業績不差,盈利不斷上升,派息百分比不斷以雙位數增加?為何股價會勒住勒住?
龔成老師:
首先,你持有的股票敟目較多,有點散,其實可以集中翻少少,提升組合的優質度。
1)其實有幾個原因,第一,當年過$100以上,是貴的水平,任何投資,當在貴的水平入,國報都不會高。第二,近期市況一般,但這只是中短期問題,長遠會上翻,但就未必上到過百。
另外,這股因為歐洲業務,影響了佢的增長力,因為歐洲經濟較弱,企業的錢能力一般,都令佢比大市為,弱。
所以,如果這股在你組合中,已經佔了一定的比例,就唔好再加注,將資金投資其他股仲好。
2)一些中國股票,或新經濟股,當然有投資價值,但這不代表香港的企業已無價值。
當我地進行投資時,這是一個配置的問題,你要有不同類別的企業,平衡發展,如果太集中在新經濟股,其實會有風險,但如果只投資香港企業,增長力又會不足,因此,要取平衡。
領展(0823)仍是有質素,有平穩增長力。
恆生(0011)有質素,但增長力不強,是收息股。
3)北控水務(0371)負債有所增加,同時增長力比市場預期少,都影響了股價。整體是有質素的,但由於負債較多,這股唔建議投資太多。
------------------------------------------------
Q17120:
老師你好多,有個問題想請教一下,本人50years 有個單位想放盤,太約700萬
賣出之後會買入個細單(400~450萬),餘的錢會有70萬去搞小生意(若2年內沒有起息,便找回工)。
跟著180萬~200萬應該買股票或等樓價回落時再買另一個細單位收租。
如果買股票,可買2800同銀行股嗎?
龔成老師:
首先,利用$70萬去搞生意,都是一個財富配置的方法,但最好你過往有搞生意的經驗,慢慢由細開始,見到成功後先投入資金,這就會較為穩健。
因為我見到不少個案,就是佢地過往打工多年,做到高層,然後近年因種種原因離開了公司,因為找不到較好的出路,於是嘗試搞生意,但佢的目的是「為搞而搞」,因為不想打工由低做起,所以搞生意要自己做老板,然後在中環租辦公室,只求表面,不求實際,最後失敗收場。
因此,搞生意都要有總心態,就是比打工更辛苦。當然,這只是題外話,純分享。
至於你的資金分配,當買了細單位後,不用太急買另一個單位,這是避免你在同一經濟週期下,太過集中投資。
所以,你可先買股票,若然出現樓市暴跌,才考慮。
你可以考慮盈富(2800),銀行股則少少好了,不用過多,另外,你50歲,可以考慮一些平穩增長股,例如銀娛(0027)、恆基(0012)、中銀(2388)、港鐵(0066)、煤氣(0003)、粵海(0270)、領展(0823)、港交所(0388)、希慎(0014)、太古地產(1972)等,你可以了解下這些股票,然後從中選股。
另外,建議你多增加投資知識,在選股、企業估值、投資時機上落功夫,對你長遠財富有好大影響。
現時大市處合理區,可以一邊投資一邊留現金,而餘下現金的運用,就是等大跌市時出手,如果你能在這段時間學好選股等技巧,到大跌市時就能把握機會,財富增值會更明顯。
----------------------------------------------
若你有問題想向本人發問,可在龔成的fb專頁中(www.facebook.com/80shing)inbox龔成,但要注意如無特別聲明,有可能將問答放上網,當然,會將發問者的身份,以及有關個人資料的部分刪去。
另外,我所給予的各種意見,只是供大家參考,當中無任何銷售及推介,不涉及任何利益,其實大家應該要有獨立分析的能力,我只是給予一些方向及純參考模式。
由於提問人數眾多,見諒無法即日回覆,如果是普通的提問,預起碼要7天以上才能回覆,若然是較複雜的提問,起碼要10天才能回覆,希望各位能諒解。
蘋果股票 長期投資 在 Peggie-大天使TV Facebook 的最佳貼文
再來聊聊投資吧~
不一樣的是今天還有咖啡喝
而且時間軸我都幫大家切好囉
可以點開資訊欄
直接連結到你想了解的問題
想跟我們一起學正確的長期投資策略歡迎來聽聽看分享會
用以下連結報名可以不用100元場地教材費喔
http://bit.ly/BOS-Peggie
----有以下這些內容喔-----
05:00 直播目的幫大家突破投資的心魔
05:49 為什麼股票漲了才在講?其實我更怕講完還漲不停
06:12 不怕買在股價高點
07:20 買股票要看股價 更給公司時間 跟投資朋友生意一樣
08:28 人都想追求刺激 但不要拿你的血汗錢來玩
11:49 在股市裡面上上下下真的會賺錢嗎?
13:00 有多少人在股市裡面贏錢?
15:27 ARK invest 主動型ETF可以投資嗎?
18:33 SPY與VOO有什麼差別?
21:28 要先學投資方法 或是先準備好本金再學投資
28:09 金融市場如果沒有方法 永遠學不到經驗
29:13 上帝不會懲罰無知的人 但是股市會
29:45 我現在就給你20萬美金 能不能做一個每年穩定20%報酬率的投資組合?
31:56 中樂透 或是收入很多的人 真的就從此過著幸福快樂的日子嗎?
33:48 長期投資SPY但是都買在高點 會賺錢或輸錢?
35:26 新冠病毒的血漿療法是什麼?
38:59 股息(發現金)跟股利(發股票)的分別是什麼?
40:44 MMP有人探討嗎?(MLPs與REITs類型公司)
43:56 國泰世華網路電匯600漲到800
44:18 請問對E-toro的看法?適合開戶嗎?
49:10 要先有『有錢人的腦袋』否則再多錢都會浪費掉
52:37 美股財報都是英文,英文不好也沒會計知識要如何克服?
54:10 但是不懂一個國家語言,又投資那個國家企業,不是很矛盾嗎?
54:45 TD馬來西亞用戶有手續費嗎?
55:03 你們用什麼平台買美股?交易有手需費嗎?有出金費嗎?
56:08 補充投資哪個國家的語言不是重點而是對公司夠不夠了解
57:20 先學投資知識的重要性(來自咖啡贊助商的心聲)
57:36 害怕過去績效不代表未來績效
58:16 巴菲特買黃金公司的看法
01:00:24 已持有蘋果股票在月底分拆時會變成現金還是股票呢?
01:00:59 投資美股有缺點嗎?
01:02:25 匯損?券商如果倒了...錢呢?
01:03:05 TD被嘉信併購會影響TD客戶權益嗎?
01:06:03 BOS的學習資源
01:08:22 預告下次直播內容(美股併購日常)
蘋果股票 長期投資 在 Yale Chen Youtube 的最讚貼文
美股etf只需要一招獲利就多一倍
要會使用美股etf來理財賺錢
百萬品牌課程-免費試聽一小時分享會: https://1mbiz.com/webinar-registration-yt
提早10~30年退休:https://bit.ly/3oZlX3u
此節目才還有Podcast版本唷
Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/th/podcast...
Spotify: https://open.spotify.com/show/1TJuS7O...
--
在這裡追蹤我:
👨🏻💻👩🏻💻FB: http://bit.ly/1otSo9C
👨🏻💻👩🏻💻IG: https://instagram.com/theyalechen
使用的設備:
相機:https://amzn.to/34R5G4W (聯盟連結)
鏡頭:https://amzn.to/2ZfdDQf (聯盟連結)
燈光:Aputure 300D 和 Lightdome 2
剪片軟體:Final Cut Pro
剪片設備:IMac 5k
-高人氣精選影片-
8個被動收入分享 Feat Ms. Selena | Yale Chen
https://www.youtube.com/watch?v=PE6rwJklScs
22K理財:如何在2年內成功存到100萬 How To Save 30,000 Dollars In 2 Years
https://www.youtube.com/watch?v=x5jj5PxNFJA
我的被動收入大公開。我怎麼在25歲就有4個被動收入?| Yale Chen
https://www.youtube.com/watch?v=RFUZZEWxIBE
6個成功人士一定有的習慣
https://www.youtube.com/watch?v=PHkS-cGWIEM
這對夫妻30歲就退休,9年打拼達到財富自由。他們是怎麼做到的呢?| Yale Chen Feat. Kristy and Bryce
https://www.youtube.com/watch?v=QloEGOfp4fs&t=6s
#股市#投資理財#指數基金#投资#財經
投資獲利
[合作請聯繫:neonbombteam2015@gmail.com]
免責聲明: 所有交易均有風險,請謹慎投資。過往表現不能作為未來業績指標。視頻中談及的內容僅作為教學目的,而非是一種投資建議
有些連結為聯盟連結。
蘋果股票 長期投資 在 網路上關於蘋果股票長期投資-在PTT/MOBILE01/Dcard上的 ... 的推薦與評價
2022蘋果股票長期投資討論資訊,在PTT/MOBILE01/Dcard上的升學考試資訊整理,找買蘋果股票ptt,定期定額買蘋果股票,蘋果股票一張多少ptt在Instagram影片與 ... ... <看更多>
蘋果股票 長期投資 在 網路上關於蘋果股票長期投資-在PTT/MOBILE01/Dcard上的 ... 的推薦與評價
2022蘋果股票長期投資討論資訊,在PTT/MOBILE01/Dcard上的升學考試資訊整理,找買蘋果股票ptt,定期定額買蘋果股票,蘋果股票一張多少ptt在Instagram影片與&nbsp;... ... <看更多>
蘋果股票 長期投資 在 網路上關於蘋果股票長期投資-在PTT/MOBILE01/Dcard上的 ... 的推薦與評價
2022蘋果股票長期投資討論資訊,在PTT/MOBILE01/Dcard上的升學考試資訊整理,找買蘋果股票ptt,定期定額買蘋果股票,蘋果股票一張多少ptt在Instagram影片與 ... ... <看更多>