[海賊王-HP Paro]
ASL+Law
久違的畫畫三兄弟跟羅!
被遊戲的獾院吃貨洗到覺得魯夫超適合啊XD
也好想看艾斯打魁地奇!看薩波照顧奇獸~
羅的部分原本想分配成教授,但還是決定讓羅進蛇院了!
#海賊王 #ONEPIECE
#哈利波特PARO
#ACE #SABO #LUFFY #LAW
同時也有86部Youtube影片,追蹤數超過1萬的網紅translation,也在其Youtube影片中提到,#コナミが稼働させた、AC用横STG('90年)からのSFC移植版。 移植はコナミ開発三部が行った。 SFC版の特徴としては、8面のボスのプーヤンの場面でオプションを複数装着時にスプライト欠けが起こる(モード7の拡大機能とレーザーをスプライトで表示する関係)、ステージ10にオリジナルステージ追加、...
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[黃金神威/月鯉]
*上班族paro
繼續阿基阿進的愛愛日常
音之進越來越媚宅了
#黃金神威
#月鯉
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#宿伏 #Sukufushi #스쿠후시 #สุคุฟุชิ #skfs #R18
「詛咒之愛」騙色不騙財的神棍PARO
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痞客邦:https://reurl.cc/MkA5em
連假烤肉福利就發到這邊…我要去面對分鏡了……
∆ 留言前請注意網路禮儀以及作者地雷以免被黑單
∆ 大頭貼點進去有簡單自介,三秒看完沒負擔
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#コナミが稼働させた、AC用横STG('90年)からのSFC移植版。
移植はコナミ開発三部が行った。
SFC版の特徴としては、8面のボスのプーヤンの場面でオプションを複数装着時にスプライト欠けが起こる(モード7の拡大機能とレーザーをスプライトで表示する関係)、ステージ10にオリジナルステージ追加、OMAKE!モード(おまけ面)追加、オートでも任意でパワーアップが可、7段階の難易度設定可、ちちびんたリカの腰振り演出が削除、白ベルのセリフの改編、インフレランク上昇の大幅緩和、等が挙げられる。
BGMはF1スピリット(MSX/'87年)や、メタルギア2 ソリッドスネーク(MSX2/'90年)などの上原氏、アーマード・コアシリーズ等の衛藤氏による共同編曲、音色、コードの違いもありアレンジ感のある音作り。
編曲: 上原和彦氏、衛藤英幸氏
Manufacture: 1992.07.03(J),1992(EU) konami
Hardware: spc700
Computer: super famicom / snes
Composer: Kazuhiko Uehara,Hideyuki Eto
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00:00 01.Konami Logo (コナミロゴ)
00:03 02.From Myth to Comedy (Opening) (神話からお笑いへ/オープニング(Title Demo/グラディウスII))
00:45 03.Parodius Dance (Title) (パロディウス音頭/タイトルデモ)
00:56 04.Credit (クレジット)
01:02 05.Hello, Paro-chan (Select) (こんにちは、パロちゃん/セレクト)
01:39 06.Theme of Vic Viper (Aerial Battle 1) (VIC VIPERのテーマ/空中戦(Beginning of the History/グラディウス))
02:36 07.Island of Pirates (Stage 1) (アイランド・オブ・パイレーツ/ステージ1(雷鳴と電光/ヨハン・シュトラウス2世))
05:40 08.Crisis 4th Movement (Stage 1 Crucial Part) (クライシス第4楽章/ステージ1山場)
07:02 09.Boss BGM Da! (Stage 1 Boss) (ボスBGMだ!/ステージ1ボス「キャプテンペンギンノフスキー」)
08:21 10.Even the Patience of a Pierrot Has Limits (Stage 2-1) (ピエロの涙も三度まで/ステージ2)
11:25 11.Theme of Chichibinta Rika (Stage 2-2) (ちちびんたリカのテーマ/ステージ2後半)
13:07 12.Theme of Eagle Sabu (Stage 2 Boss) (イーグル佐武のテーマ/ステージ2ボス「イーグル・ワシ・サブノスケ」)
13:51 13.Theme of Octopus (Aerial Battle 2) (たこのテーマ/空中戦)
15:15 14.Labyrinth (Stage 3 BGM) (ラビリンス/ステージ3)
17:26 15.Theme of Hot Lips (Stage 3 Boss) (ホット・リップスのテーマ/ステージ3ボス「ホット・リップス」)
19:37 16.Oh! Japanism (Stage 4) (嗚呼!日本旅情/ステージ4)
21:14 17.Theme of Butashio (Stage 4 Boss) (豚潮のテーマ/ステージ4ボス「豚潮」)
22:12 18.Space Battleship Moai (Stage 5) (宇宙戦艦モアイ/ステージ5)
23:51 19.Theme of TwinBee (Aerial Battle 3) (TWINBEEのテーマ/空中戦)
24:57 20.Let's Get Fever with Gunkan March (Stage 6) (軍艦マーチで今日もフィーバー/ステージ6)
27:05 21.Theme of Neon Core (Stage 6 Boss) (電飾コアのテーマ/ステージ6ボス「ビバコア/電飾コア」)
28:08 22.Beautiful Gals (Stage 7) (ビューティフル・ギャルズ/ステージ7)
30:26 23.Mottomo Kita no Kunikara '92 (Stage 8) (もっとも北の国から'92/ステージ8)
32:44 24.Theme of Pentarou (Aerial Battle 4) (ペン太郎のテーマ/空中戦)
33:44 25.Night of the Living Dead (Stage 9) (ナイト・オブ・ザ・リビングデッド/ステージ9)
36:20 26.Theme of Yoshiwara Dayuu (Stage 9 Boss) (吉原太夫のテーマ/ステージ9ボス「吉原ダユー」)
38:03 27.Public bath / original stage (Stage 10) (オリジナルステージ(銭湯)/ステージ10(ハンガリー舞曲 第5番/ブラームス) *SFCオリジナル面&曲)
39:39 28.Octopus Hyuma (Stage 10 Boss) (タコ飛雄馬のテーマ/ステージ10ボス「タコ飛雄馬」(プロムナード(展覧会の絵)/ムソルグスキー)*SFCオリジナルキャラ&曲)
40:41 29.Theme of the Octopus Fortress (Stage 11) (タコの要塞のテーマ/ステージ10)
42:03 30.Theme of Golgoda Tako (Stage 11 Boss) (ゴルゴダ・タコのテーマ/ステージ10ボス「ゴルゴダ・タコベエ」)
42:45 31.omake! stage (Mayim Mayim) (おまけステージ/「マイム・マイム」アレンジ - イマヌエル・プガチョフ・アミラ *SFCオリジナル面&曲)
44:30 32.Ending Da! (Ending) (エンディングだ!/エンディング)
45:15 33.Continue Da! (Continue) (コンティニューだ!/コンティニュー)
45:33 34.Ranking Da! (Ranking) (ランキングだ!/ランキング)
46:31 35.Boss Out Da! (Boss Out) (ボス・アウトだ!/ボス・アウト)
46:42 36.Player Out Da! (Player Out) (プレイヤー・アウトだ!/プレイヤー・アウトだ)
46:51 37.Game Over! (Game Over) (ゲームオーバー!!/ゲームオーバー)
47:03 38.[S.E.] Pause (ポーズ)
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Hôm nay các bạn cùng vào bếp nấu Mandu lắc phomai và canh Mandu với chúng mình nhé.
Nguyên Liệu:
Bibigo Mandu: 1 bịch nhân Thịt, 1 bịch nhân Thịt Bắp (có thể dễ dàng tìm mua ở các siêu thị)
Phô mai (dạng bột): 3 thìa canh
Thịt bò: 100gr
Đậu hũ non: 220gr
Hành tây: 1 củ
Hành paro, Dầu ăn, Bột canh/ Gia vị
#giadinhcamcam
CẢM ƠN CÁC BẠN LUÔN YÊU MẾN VÀ ỦNG HỘ GIA ĐÌNH CAM CAM
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Star Parodier (スターパロジャー, Sutā Parojā) is a vertical-scrolling shoot 'em up video game developed by Kaneko and published by Hudson Soft for the PC Engine CD-ROM² in 1992. It is a spin-off of the Star Soldier series and was localized for North America as Fantasy Star Soldier. However, this version was never released.[The game was released for the Wii Virtual Console on March 7, 2008 in Japan, March 16, 2008 in Europe and later in North America on August 11, 2008.
Star Parodier is a vertical scrolling shooter, much like the Star Soldier games, and features many of the same conventions, such as collecting power-ups to upgrade the player's weapons, and facing several bosses and minibosses as they progress through the game. The game also features the 2- and 5-minute high score time attack modes seen in previous games.
However, in parodying the hard sci-fi atmosphere of the Star Soldier games, Star Parodier takes a lighthearted approach by featuring cute, cartoonish graphics and toning down the violence (for example, defeated enemies wave white flags in surrender). The players choose from three craft to play as in the game: the Paro Ceaser from Star Soldier, a giant flying Bomberman or an anthropomorphic PC Engine console that shoots HuCards and CD-ROMs at enemies.
(個人通關428)
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